Entrepriseleder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

VKCONSULTING søger entrepriseleder indenfor vedligehold af grønne områder til Terranor i Bjæverskov


Vil du være med til at sikre driften af projekter indenfor det grønne område? Og kommer du med en passion for god personaleledelse samt erfaring med projektstyring? Så er det måske dig, vi leder efter!


Til Terranor A/S’ afdeling i Bjæverskov (mellem Køge og Ringsted), søger vi en entrepriseleder til at drive Vejdirektorat-kontrakterne (VD) indenfor det grønne område i Region hovedstaden og Region Sjælland.


Stillingen

Du kommer som entrepriseleder til at arbejde tæt sammen i et team af chefer, ledere og medarbejdere, samt underleverandører til varetagelse af VD-kontrakter i Øst. På det grønne område er der allerede en entrepriseleder og en entrepriseassistent, men på grund af travlhed er der brug for en ekstra ressource. Arbejdet med de grønne områder består af opgaver som græsslåning på offentlige pladser, rabatklipning, større beskæringsopgaver og vedligehold.

 

Med reference til entreprisechefen vil dine primære opgaver bestå af:

  • Ansvaret for at drifte projekter indenfor kontrakterne
  • Sikre og kontrollere, at instrukser til medarbejdere og underleverandører bliver efterlevet
  • Sikre, at kvaliteten af ydelserne lever op til kontrakternes beskrevne mål, niveau og deadlines
  • Ressourceallokering af medarbejdere og maskiner
  • Økonomistyring af større og mindre opgaver
  • Udarbejdelse af tilbud, beregninger samt opfølgning heraf  
  • Udvikling og fastholdelse af de stærke relationer, der allerede er til VD

Vi forventer

Din baggrund er ikke afgørende, du kan fx komme fra anlægsbranchen, være landmand, gartner, have arbejdet med skovbrug eller måske kommer du med en mere kommerciel baggrund. Det afgørende er, at du besidder et godt købmandskab og en entreprenørånd. Du formår at tænke fremad og gribe mulighederne, når de er der. Vi ser gerne, at du har erfaring med salgs- og tilbudsarbejde samt koordinering af entrepriser/projekter. Interesse og erfaring med personaleledelse ser vi også gerne, da du vil skulle motivere og fastholde de timelønnede og underentreprenører i driften af opgaver. Du er en habil PC bruger og har måske allerede kurset ’Vejen som arbejdsplads, trin II’.

 

Din profil

Du er som type udadvendt, målrettet og ambitiøs med en positiv og inddragende tilgang til både kunder og kollegaer. Du må gerne tænke ud af boksen og på den måde være proaktiv i dit arbejde. Du trives med projektstyring, koordinering og løbende kontrol af dine igangværende projekter. Arbejdsmæssigt fungerer du både selvstændigt, men byder også ind når der arbejdes i teams. Du har det godt med at bidrage socialt, både på afdelings- og organisationsniveau.  


Vi tilbyder

En spændende og udfordrende stilling i en organisation, hvor det går stærkt og hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Stillingen rummer en høj grad af frihed til selv at planlægge arbejdsdagen og giver mulighed for hjemmearbejde. Medlemskab af et dedikeret team, hvor humor og en god omgangstone vægtes højt, i et uformelt arbejdsmiljø med et stort internt netværk. Der tilbydes fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring, fri telefon/internet, kollektiv ulykkesforsikring og en konkurrencedygtig lønpakke. 

 

Virksomheden

Terranor er en af Danmarks førende virksomheder inden for både drifts-, vedligeholdelses- og entreprenørarbejde på det statslige og kommunale vejnet. Med cirka 250 medarbejdere og et solidt netværk af underleverandører varetager Terranor driften og vedligeholdelsen af næsten 4000 km statsveje samt et varierende antal kommunale vejstrækninger.

Læs mere om Terranor her: www.terranor.dk 

 

Ansøgning

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi meget gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket her. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når rette match er fundet. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Rikke Vojer Kern på tlf. 70152010 alle hverdage. Vi glæder os til at høre fra dig.
  

Bemærk, alle ansøgninger behandles fortroligt og med stor diskretion. Med henvisning til reglerne omkring GDPR modtages ansøgninger kun via linket i stillingsannoncen. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte os. Vores annonce bliver automatisk og løbende fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er besat. En fornyelse af et stillingsopslag er dermed ikke et udtryk for genopslag, men blot en automatisk fornyelse af annoncen. 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

VKCONSULTING , Lerchesgade 31, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961472

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet