Vagtplanlægger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du se dig selv sætte præg på Nørremarkens vagtplanlægning?

Er du systematisk, struktureret, perfektionistisk og en punktlig planlægger? Har du et godt overblik, og kan du vagtplanlægge for +50 medarbejdere, så de kan koncentrere sig om deres fantastiske arbejde, uden at de skal bekymre sig om, hvorvidt timerne passer? Har du et blik for sygefravær, vikartimer, overarbejde og har du et hjerte for vores vigtigste kerneydelse, nemlig vores beboere? Så kan du helt sikkert være vores nye vagtplanlægger.

Hos os kan du udvikle dig personligt og fagligt i et hus, der er forandringsparat. Vi vil gerne blive dem, der tør sætte fodspor og gå forrest.

Hvem er vi:

Vi er et hyggeligt, mindre plejehjem der ligger tæt på grønne områder ikke langt fra Køge torv. Vi huser 45 beboere, fordelt på 3 afsnit, hvoraf de to er skærmede enheder til mennesker med demens.

Vi arbejder altid med beboeren i centrum og bestræber os på, at have et højt fagligt niveau på alle områder. Vi prioriterer samarbejde, godt humør og ordentlighed højt, så vi kan skabe de bedste og tryggeste rammer for beboerne. Hos os skal beboerne opleve høj livskvalitet og det er meget vigtigt for os, at gæster i huset oplever et godt samarbejde og fællesskab med os. Vores ambition er, at Nørremarken skal være et godt sted at bo, gæste og arbejde.

Hvem er du:

Du er evt. kontoruddannet/vagtplanlægger eller har erfaringer fra lign. stillinger. Du har et godt overblik og kommer til at stå for den daglige planlægning af arbejdstider for medarbejderne på Nørremarken, der arbejder dag, aften og nat.

Primære opgaver vil være:

  • Arbejdstidsplanlægning for alle faggrupper
  • Tastning af præsteret arbejdstid, registrering og lønindberetning i KMD vagtplan
  • Udfærdige grundplaner
  • Tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forhold til indkomne ønsker fra medarbejderne
  • Tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forbindelse med afholdelse af ferie, afspadsering, personalemøde, kursusaktivitet, uddannelse og lignende
  • Ad hoc-opgaver der er relateret til arbejdstidsplanlægning og personaleadministration
  • Indkalde vikarer ved sygdom
  • Sikre overholdelse af overenskomster og normperioden
  • Holde et vågent øje med afspadserings-, FO- samt ferieregnskab
  • Div. ad hoc-opgaver i samarbejde med Teamleder

Fakta om stillingen:

  • 35-37 timer ugentligt
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Løn efter kvalifikationer
  • Tiltrædelse 01.08.2023 eller snarest derefter
  • Ansøgningsfrist 27-6-2023 kl.12.00

Samtaler afholdes i takt med kvalificerede ansøgere, hvorfor ansættelse også vil kunne forekomme.

Har du lyst til at søge stillingen, så send en motiveret ansøgning, hvori du beskriver dine kompetencer og motivation for at arbejde i denne funktion.

Du er også velkommen til at kontakte mig, Teamleder Britta Stokholm Martinussen på mail. britta.martinussen@koege.dk eller på telefon.21356727 for yderligere spørgsmål til stillingens indhold.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet 1, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.koege.dk/om-koege-kommune/job-hos-os/ledige-stillinger?hr=show-job/151274&linkref=113543&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848344

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet